S3, A16: Als Nadines vader voor haar verjaardag in de stad is, roept Devon de hulp in van het voltallige team en een van zijn patiënten om zich ervan te verzekeren een goede indruk te maken. Het Red Rock sluit de hele gynaecologische afdeling en Logan Kim belast Conrad met de vreselijke taak om de artsen in opleiding te ontslaan. In de tussentijd zorgt Nic voor een patiënt in de puberfase, met wie het steeds slechter gaat.