S1, A2: Er is iemand geliquideerd - en Ingrid, IP, Fischer, la Cour en Gaby moeten op een zaterdagochtend al vroeg op pad. Het slachtoffer, een oude bekende van de politie, had nog iets te vereffenen met plaatselijke bikers.