Unit One
Er is iemand geliquideerd - en Ingrid, IP, Fischer, la Cour en Gaby moeten op een zaterdagochtend al vroeg op pad. Het slachtoffer, een oude bekende van de politie, had nog iets te vereffenen met plaatselijke bikers.
Fischer en la Cour stuiten op Grue, leider van de bikers, die rondloopt met een jachtgeweer met afgezaagde loop, dat overeenkomt met het moordwapen. Maar de daarop volgende ontdekking komt als een verrassing...
Na de moord op een oudere dame duiken er verontrustende details op over haar jongere, vrouwelijke logé. IP maakt zich zorgen over Kirsten, en Ingrid's man Søren verschijnt plotseling, nét als ze met Boysen wil gaan eten.
Een onmogelijk lijkende moord vergalt een trouwdag. De forensische experts hebben er een zware dobber aan als Unit One arriveert. Al gauw hebben ze tal van dorpsbewoners op de korrel, van de pastoor tot de onderwijzer.
Ulla vierde haar 30ste verjaardag met een groot feest voor familie en vrienden. Op weg terug naar huis verdwijnt spoorloos. Haar man schakelt de politie in, en Unit One moet opdraven.