S1, A7: Pooiers vrezen overbodig te worden als de politie prostituees van straat haalt. Candy wil ander werk op Harvey's set en Lori worstelt met de eisen die aan een porno-actrice worden gesteld. Abby vraagt Vincent mee naar een familiefeest.