Arrow A.W.O.L.
S4, A12: Diggle moet zijn broer Andy (EUGENE BYRD) leren vertrouwen wanneer een vijand uit hun oorlogsverleden, een afgezant van de criminele organisatie Shadowspire, naar Star City komt.