Bad Call
S2, A8: Een bankoverval, een brand in een appartement en een zwangere vrouw die verdwaald is in een parkeergarage zijn de schijnbaar niets met elkaar te maken hebbende oproepen waarop de 126 reageert. Vervolgens viert TK zijn eenjarige jubileum van nuchterheid, terwijl Owen en Gwyn het einde van de week misschien niet halen als koppel. Daarnaast werkt Carlos aan een zaak met zijn vader, die Texas Ranger is.