S4, A19: Een bekende rapper die gewond is geraakt bij een overval weigert mee te werken met de detectives. Fancy komt ertussen wanneer een drugsdealer Szymanski van een overval beschuldigt. Abby vertelt Medavoy haar ware bedoelingen.