Badalo wordt vermist
S1, A5: Kijk mee terwijl het team van Onçafari het nieuwe vrouwtje Aroeira leert kennen en vang een glimp op van Aurora's welpje Apolo. Zet de jacht op Badalo voort, die dieper het bos in getrokken is en Lizzies baanbrekende onderzoek in gevaar brengt.