Jaguar Dagboeken
Ga met Lizzie en het team van Onçafari op zoek naar een vermiste mannetjesjaguar. Aanschouw het gevecht tussen jonge aspiranten, zoals het buitenbeentje Badalo, die de vrijgekomen macht wil overnemen en Fera en de andere vrouwtjes voor zich winnen.
Voeg je weer bij het team, dat Ferinha, Fera en Badalo zoekt, wiens gps-halsbanden verdwenen zijn. Ontmoet een nieuwe bioloog die Lizzie helpt om de jaguars opnieuw van een halsband te voorzien, nu met een apparaat dat nog meer gegevens registreert.
Kijk mee terwijl het team van Onçafari het nieuwe vrouwtje Aroeira leert kennen en vang een glimp op van Aurora's welpje Apolo. Zet de jacht op Badalo voort, die dieper het bos in getrokken is en Lizzies baanbrekende onderzoek in gevaar brengt.