Complicaties met halsband
S1, A3: Voeg je weer bij het team, dat Ferinha, Fera en Badalo zoekt, wiens gps-halsbanden verdwenen zijn. Ontmoet een nieuwe bioloog die Lizzie helpt om de jaguars opnieuw van een halsband te voorzien, nu met een apparaat dat nog meer gegevens registreert.