Bahala Na
S2, A4: Fiona heeft zich in een lastig parket gemanoeuvreerd en Thony belt Arman voor hulp, wat Arman en Nadia nog verder uiteen drijft. Ondertussen doet Garrett er alles aan om weer op de zaak-Cortez te worden gezet.