S1, A13: Rosewoods samenwerking met Villa staat voor een onzekere toekomst wanneer ze wordt gekoppeld aan iemand die recentelijk naar de East Miami PD is overgebracht, met wie ze een verleden deelt. Terwijl Villa en haar nieuwe partner de dood van een tandarts die een yuppie-drugscircuit runde in een buitenwijk onderzoeken, kan Rosewood het gevoel dat zijn 'vervanger' meer over de narcoticazaken van het slachtoffer weet dan hij laat merken niet van zich afschudden. Intussen wordt een nieuwe medisch onderzoeker, dr. Anita Eubanks, ingeschakeld om te helpen bij het onderzoek, en de onzekerheden van Hornstock belemmeren zijn vermogen om de pr-kant van de zaak te behandelen, waardoor hij zich moet wenden tot een onwaarschijnlijke bron voor hulp.