New Girl Basketsbal
S3, A12: Jess gaat vol in de aanval om haar vriendschap met Coach te versterken, maar Nick gaat in de verdediging als ze samen kletsen over zijn rivaliserende basketbalteam. Ondertussen krijgt Schmidt de opdracht om iemand in te werken die veel ouder is dan hij, en Winston heeft zijn zinnen gezet op een nieuwe carrière.