Be My Better Half
S4, A1: Goodwin komt al snel in aanvaring met de nieuwe COO van het ziekenhuis, Gwen Garrett (gastrol van Heather Headley), terwijl April zich afvraagt of Ethans zus, Emily, weer is gaan gebruiken.