S1, A5: Ashley slaat een bezoek aan Miles over. Overtuigd dat het Ashley zal helpen bij haar emotioneel traumatische situatie, haalt Janelle haar over om mee te gaan naar het strand, Trish en Jacque nodigen zichzelf uit. Earl heeft z’n eerste sollicitatiegesprek.