Buying the Beach Beaches in the Boonies
S1, A3: Kelly en Lanny hebben hun droom om in de Florida Keys te wonen verwezenlijkt, maar nu willen ze verhuizen van het binnenland naar de kust. Zal het ze lukken om een huis te vinden?