Buying the Beach
Howard en Cyndy uit Chicago hebben een droom: een huisje op een afgelegen eiland in de Florida Keys. Kunnen ze met een beperkt budget hun doel bereiken?
De pasgetrouwde Daniel en Lauren zijn op zoek naar een huis in Nags Head, North Carolina, vlak bij het strand waar ze elkaar voor het eerst hebben ontmoet en zich verloofd hebben.