Burn Notice Beginpunt
S4, A6: Sam en Jesse ondervragen een opgepakte huurmoordenaar om erachter te komen wie het bevel heeft gegeven voor een recente moord. Ondertussen doen Michael en Fiona zich voor als veiligheidsadviseurs om te voorkomen dat een beruchte antiekdief een waardevol kunstobject steelt.