Een sexy serie vol actie met afleveringen van een uur waarin Jeffrey Donovan de ex-spion Michael Weston speelt. Als een spion ontslagen wordt, krijgt hij geen brief van personeelszaken, maar wordt hij op de zwarte lijst gezet.
Vechten of Vluchten
Michael beschermt een alleenstaande moeder als een drugskoerier wil voorkomen dat ze tegen hem getuigt. En hij neemt contact op met een ex-collega die misschien weet wie hem op de zwarte lijst heeft gezet.
Nadat ze een supervisor op de luchthaven hebben bedreigd, infiltreert Michael in de organisatie van een wapenhandelaarsfamilie en probeert hij ze af te schrikken. De FBI zet Sam onder druk om uit te vinden waar Michael mee bezig is.
Michael wordt ingehuurd om een boot te stelen van Jamaicaanse criminelen en vindt aan boord tien miljoen dollar. Verderop probeert een agent van de Central Security Service ervoor te zorgen dat Michael stopt met zijn onderzoek naar de zwarte lijst.