Prison Break Begraven
S2, A7: Lincoln is vastbesloten weer samen te komen met LJ, die zijn geluk in Arizona verdacht vindt. Michael, C-Note, Sucre en T-Bags zoektocht naar verborgen schatten heeft eindelijk resultaat. Kellerman verandert van mening op het moment dat Sara bij The Company in het vizier komt en Mahone dwingt Tweener tot een dodelijke keuze.