Being Bow-racial
S3, A8: Bow moet leren omgaan met onopgeloste gevoelens over haar gemengde identiteit wanneer Junior zijn eerste vriendinnetje mee naar huis neemt, dat wit is. Dre werkt aan een groot project voor een klant en berust op Charlie om hem de witte, vrouwelijke hoofdpersoon van de campagne te leren begrijpen. Ondertussen heeft Zoey extra punten nodig voor haar ontwerples, en vraagt Jack en Diane of ze hun kamer mag herontwerpen.