Bekijk de troon
S3, A11: Star komt steeds vaker in aanraking met de wet. Noah jongleert met nieuwe prioriteiten. Gigi en Alex gaan de strijd aan om te kijken wie de nummer één wordt bij het label. Simone, Mateo en Derek vechten met de gemeenteraad om van Atlanta een toevluchtsstad te maken en om Angel op die manier thuis te krijgen.