Believe It or Not Joe's Walking On Air
S6, A4: Nadat Bonnie (Jennifer Tilly) tegen Joe (Patrick Warburton) zegt dat ze het zat is om met een gehandicapt persoon getrouwd te zijn, besluit Joe een beentransplantatie te ondergaan. Dolblij met zijn nieuwe vermogen om te kunnen lopen, duikt Joe in extreme sporten en begint hij om te gaan met actievere vrienden. Ondertussen zijn Peter en zijn vrienden boos over hoe Joe zich gedraagt en ze besluiten hem een lesje te leren, waarbij ze hem weer kreupel maken en hij weer zijn oude zelf is.