Best Men
S4, A17: Mitch en Cams beste vriendin, Sal, maakt een van haar beruchte verrassingsbezoekjes, maar deze keer met groot nieuws - ze gaat trouwen ... morgen! Cam en Mitch zijn de getuiges, maar ze kunnen niet anders dan zich afvragen of dit feestbeest zich echt kan settelen, en ze overwegen een interventie. Ondertussen heeft Gloria vertrouwensproblemen met hun nieuwe oppas, Claire heeft een zeldzaam momentje met Haley, en Phil helpt Luke met een meisje dat hij leuk vindt.