Nikita Betrayals
S1, A21: Michael ontdekt dat Percy Divison opdracht heeft gegeven om iedereen te doden die de zwarte dozen kan kraken. Hij stuurt Nikita eropuit om de CIA-cryptograaf Malcolm (gastrol van RICH SOMMER - Mad Men) te redden, de laatste persoon op de lijst. Nikita ontvoert Malcolm en brengt hem naar Ryan (terugkerende gastrol van NOAH BEAN) voor bescherming. Percy keert zich tegen Alex.