S5, A5: Peter Quinn is ernstig gewond door de ongeïdentificeerde, Russische huurmoordenaar, maar hij kan niet naar het ziekenhuis. Carrie belt Jonas, wiens zus dokter is, maar Quinn gaat ervandoor in plaats van hen in extreem gevaar te brengen. Hij wordt gered door een voorbijganger.