Flip or Flop Vegas Black-and-White Turnaround
S2, E5: Aubrey and Bristol score a three-bedroom, two-bathroom house with a rundown exterior, dated floor plan and cave-like kitchen; they create a black-and-white color scheme and open floor plan that liberates the kitchen.