Blauw undercover Law & Order: Special Victims Unit
S14, A17: Wanneer Brian Cassidy (gastster Dean Winters) wordt beschuldigd van verkrachting, legt de rechtszaak verrassend nieuws bloot voor rechercheur Amaro (Danny Pino).