PRIVATE PRACTICE Blind Love
S4, A13: Charlotte's aanvaller (Nicholas Brendon) komt binnen bij het ziekenhuis en heeft dringend hulp nodig. Bizzy smeekt Addison om hulp wanneer Susans gezondheid verslechtert.