Bloed en Leugens
S2, A7: Terwijl de groep op zoek gaat naar antwoorden, liggen sommigen niet op één lijn terwijl anderen twijfelen wie ze kunnen vertrouwen. Een schokkend bericht zet een nieuwe missie in gang.