The Explosion Show Blowing Up Hollywood
S1, A5: Presentatoren Tory Belleci en Streetbike Tommy gaan op onderzoek in de wereld van indrukwekkende explosies en knallen, van exclusief vuurwerk tot miljoenen kostende filmstunts.