The Explosion Show
Laten we wel wezen: alles is leuker met wat extra knallen. Explosie-fanaten Tory Belleci (bekend van Mythbusters) en Tommy Passemante bezoeken verschillende experts op het gebied van bommen, vuurwerk en explosieven om hun werk van dichtbij te bekijken.
Presentatoren Tory Belleci en Streetbike Tommy begeven zich in de wereld van indrukwekkende explosies en knallen. Van exclusief vuurwerk tot miljoenen kostende filmstunts.
Presentatoren Tory Belleci en Streetbike Tommy gaan op onderzoek in de wereld van indrukwekkende explosies en knallen, van exclusief vuurwerk tot miljoenen kostende filmstunts.