Blut, blutter, blutst
S2, A22: Als de winnaar van een loterij in het ziekenhuis wordt opgenomen, ziet Bell hem als een mogelijke oplossing voor de financiële problemen van het Chastain. Nic wordt woest als Alec voorstelt dat ze naar een organenhandelaar moet gaan om Jessies leven te redden, maar nadat haar andere opties op niets uitlopen, gaat ze met het voorstel naar Conrad. In de tussentijd helpen Devon en Irving Mina om te achterhalen wat er tijdens haar uitje is gebeurd, wanneer de Roofvogel haar niet bij een operatie wil hebben.