Boem The Good Wife
S1, A19: Alicia staat in de rechtbank lijnrecht tegenover haar voormalige baas, Jonas Stern, en worstelt met de vraag of ze persoonlijke informatie in de zaak moet gebruiken. Ondertussen onderzoekt religie bij zijn pogingen tot een comeback.