Boardwalk Empire Bone for Tuna
S3, A3: Nucky wordt gehuldigd door de Kerk. Margaret klopt met haar plannen voor een vrouwenkliniek aan bij een hogere instantie. Gyp versiert een deal voor een eenmalige dranklevering. Lucky en Meyer beschermen hun investeringen.