Rizzoli & Isles Born to Run
S1, A7: De Boston Marathon wordt een plaats delict als een schutter renners beschiet. Jane en Maura moeten in het geheim onderzoeken om massahysterie te voorkomen. BALTHAZAR GETTY is gastacteur.