S1, A5: Jordan zit tot over haar oren in strippers en Russische gangsters wanneer ze reageert op een moord-zelfmoord bij een lokale strippersclub, en Trey en Bug helpen. Ondertussen heeft Garret een probleem op school met zijn dochter Abby oplossen.