Crossing Jordan
In dit drama speelt Jill Hennessy dr. Jordan Cavanaugh, een sexy, geniale patholoog uit Boston met een bewogen carrière en een voorliefde om meer dan haar plicht te doen om misdaden op te lossen. Ken Howard en Miguel Ferrer spelen ook mee.
Mackenzie Phillips speelt een serveerster wier reactie op de dood van haar man, een taxichauffeur, Jordans nieuwsgierigheid wekt naar het echte verhaal achter de moord. Garret voelt zich niet op zijn gemak met de aandacht van 'het rare meisje'.
Jordan gaat naar de gevangenis om haar gevoel te bevestigen dat het torso van een vermoorde en in stukken gesneden vrouw van een cipier is die tijdens haar werk is vermoord. Garret vreest dat hij met een 85-jarige 'zwarte weduwe' te maken heeft.
Jordan zit tot over haar oren in strippers en Russische gangsters wanneer ze reageert op een moord-zelfmoord bij een lokale strippersclub, en Trey en Bug helpen. Ondertussen heeft Garret een probleem op school met zijn dochter Abby oplossen.
Jordan onderzoekt de dood van een senatorsdochter en werkt met tegenzin samen met een onethische journalist. Garret worstelt met de wens van een man die als een anatomisch correcte vrouw begraven wil worden. Bug en Trey hebben religieuze problemen.