S1, A2: Mackenzie Phillips speelt een serveerster wier reactie op de dood van haar man, een taxichauffeur, Jordans nieuwsgierigheid wekt naar het echte verhaal achter de moord. Garret voelt zich niet op zijn gemak met de aandacht van 'het rare meisje'.