Both Sides, Now 9-1-1: Lone Star
S5, A1: De leden van de 126 schieten te hulp wanneer een waardetransport wordt aangevallen door een groep gemaskerde mannen. Carlos, die nu een Texas Ranger is, krijgt de opdracht om de zaak te onderzoeken. Om de dood van zijn broer Robert te verwerken, volgt Owen samen met Tommy groepstherapie. Marjan en Paul solliciteren allebei naar de positie van luitenant, ter vervanging van Judd die zich verloren voelt zonder zijn oude baan. Wyatt begint te werken in het callcenter en een grote treinontsporing zorgt voor een tragedie.