S1, A4: Elke jongen valt voor Lila, zelfs Marcello Solara, die ze resoluut afwijst, en Stefano Carracci, die heel anders is dan haar vader. Elena begint een relatie met een nietszeggend klasgenootje, maar droomt stiekem van Nino Sarratore.