S2, A6: Het plan van John om Samantha aan te moedigen haar balletles over te slaan en te gaan boksen met zijn trainer Troy achter de rug van haar moeder Heather, heeft onverwachte gevolgen. Jen probeert discreet een tweede diagnose te vragen als Tim haar vertelt dat ze een amandeloperatie nodig heeft. Joan maakt Matt voortdurend bang door spinnen om hem heen te verbergen. Greg laat een springerige baard groeien die Jen irriteert.