Body of Proof Brandhaard
S2, A5: Als Peter een jonge vrouw redt uit een brand, ontdekt Megan dat er binnen nog iemand ligt. Maar een voormalige onderzoeker van brandstichtingen, gespeeld door Terry Serpico, maakt het Megan voortdurend moeilijk.