Body of Proof
De nieuwe forensisch arts dr. Megan Hunt helpt bij het onderzoek naar de dood van een jogger, terwijl haar collega's haar werkwijze trachten te veranderen. Megan is op zoek naar het perfecte verjaardagscadeau voor haar dochter.
Loslaten
Een stel met een verschillende etnische achtergrond wordt dood aangetroffen in hun auto. Megans team vindt bewijs dat het onderzoek een schokkende richting op stuurt. Peter zegt Megan dat ze het rustiger aan moet doen met Lacey.
Megan is verbaasd te merken dat ze een band heeft met een vrouw die dood gevonden wordt in een hotelkamer en krijgt een eigenaardige interesse in wat er om haar heen gebeurt.
Er worden een afgehakte hand en voet gevonden in een steegje, en Megan geeft Lacey toestemming haar op het werk te filmen voor een schoolproject.
Curtis vraagt zich af waarom Ethan geïnteresseerd is in een onderzoek naar de mysterieuze dood van een knappe tweeling, en Megan stuit op verzet als ze de dood onderzoekt van een patiënt in het ziekenhuis waar ze heeft gewerkt.
Een redactrice wordt dood aangetroffen in haar villa. Megan confronteert een verdachte tijdens een sociaal evenement met haar moeder. Ethan verrast Kate met zijn positieve houding.