Alias Breaking point
S3, A8: Als Sydney door de NSC wordt vastgehouden, moeten Jack en Vaughn zich wel aansluiten bij Sloane om haar te redden. Met nog maar enkele uren te gaan voordat Sydney gedwongen wordt tot een radicale operatie om haar geheugen terug te krijgen, moeten ze een speciaal team samenstellen onder leiding van de freelancedetective Brill. Intussen staat Lauren voor een onmogelijke keuze: partij kiezen voor de NSC, die in haar ogen het juiste doet, of voor haar echtgenoot.