S5, A2: De artsen van Seaside Wellness houden sollicitatiegesprekken met mogelijke vervangers voor Naomi, onder wie Jake Reilly. Niemand begrijpt Addisons tegenzin om hem aan te nemen; Cooper overtreedt de wet en passeert zijn vrouw Charlotte in een poging om aan navelstrengbloed te komen voor een jonge, zieke patiënt; na z'n hartaanval reageert Pete z'n frustraties af op Violet.