S2, A3: Alicia krijgt het aan de stok met Glenn Childs in een rechtszaak waarin het om miljoenen gaat. Alicia’s broer, Owen, komt op bezoek nadat zijn uitlatingen over Peter op het internet zijn beland en Eli daar woedend om is geworden.