Burn Notice Breekpunt
S5, A14: Een van Michaels jeugdvrienden wordt vermoord in een bendeoorlog. Samen met de broer van het slachtoffer zet hij een wapendeal op om de bende in de val te lokken. Gastoptredens van Jere Burns, Indigo en Andre Holland.