Criminal Minds Brothers Hotchner
S8, A23: De BAU wordt ingeschakeld om een reeks sterfgevallen in Manhattan te onderzoeken die verband houden met overdoses ecstasy, en Hotch ontdekt dat zijn van hem vervreemde broer, Sean, er tot over z'n oren inzit.