Bruiloft
S1, A3: De jongens worden uitgenodigd voor de bruiloft van een gezamenlijke vriend. Nick is bang dat hij zijn ex Caroline tegenkomt (een gastrol van Mary Elizabeth Ellis) en vraagt Jess of ze met hem mee wil. Ondertussen neemt Winston zijn rol als ceremoniemeester heel serieus en neemt het op de dansvloer op tegen een jonge gast. Schmidt ontmoet niet alleen een bloedmooie vrouw (een gastrol van Katie Cassidy), maar hij komt ook zijn 'vrijand' Gretchen (een gastrol van Natasha Lyonne) tegen, met wie hij tijdens de receptie een avontuurtje beleeft.